Saturday, December 31, 2011

New Post

Bismillahirrahmanirrahim ~ 
In the Name of ALLAH the Most Gracious and The Most Merciful


Alhamdulilah masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi ini dengan izin ALLAH S.W.T.
Tanggal 31 December 2011 , hati ni tergerak untuk update blog untuk seketika setelah beberapa bulan tidak menjengah ke sini. Yes, mungkin post kali ni nampak agak skema or whatever. But i'm trying to use a correct grammar . Ye lah why not kita belajar baiki kelemahan kita dalam bahasa :) Harap angan-angan ku itu tidak menjadi seperti angan-angan mat jenin :P Insyallah.Bak kata pepatah, 'Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan' kan?

Kenapa tergerak hati nak update blog hari ini? Mungkin kerna ingin cuba melakukan sesuatu yang luar biasa pada hari ini :) Haha..Gelak kecil di depan lappy!

Untuk sekian lama, akhirnya ku berjaya jua melawan perasaan sayang nak ubah background blog ni :) Good job Aisyah ! Sudah tiba masanya kau bergerak ke hadapan. Insyallah, jika diberi kesempatan masa, akan ku update blog ni. Insyallah. I'm happy with my life now. Even jalan yang ku hadapi ini mungkin tidak seindah seperti kawan-kawan yang lain. Namun aku redha dan berusaha untuk menghadapi nya. Namun dalam hati kecilku, sering timbul persoalan. ' Adakah aku mampu untuk mengharunginya? ' Ya ALLAH kau kuatkan lah iman ku ya ALLAH. Amin .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...