Saturday, May 14, 2011

Luahan Perasaan #1

saya tahulah apa yang saya nak makan. Awak sapa nak tanya saya macam-macam? Still budak-budak bawah umur tapi nak berlagak macam bapak orang. Ya ALLAH, bikin stress je sejak 2 menjak ni. Memang kalau ikut hati, cha dah lama nak balik Taiping. Dah malas nak keje, tapi cha dah terikat dengan kontrak. Kadang-kadang rasa macam nak tido kat ofis je,malas nak balik rumah .huh! My life became trouble. Ohhhhh my gucci. 






Memang dah x sabar nak pegi Johor. Atleast boleh jgk nak lapangkan fikiran even ada program.Dapat jumpa  member-member. Boleh g travel dalam masa yang sama. Yey. Bebas daripada ancaman-ancaman mulut jahat :) 




currently still dekat rumah,x kuar mane-mane lagi! Bosan hidup macam ni. setiap minggu sama je aktiviti. Saya  perlukan perubahan :) i need change!




Ok, nak cite pasal berat badan.Memang susah nak control makan since start keje and currently berat badan dah naik 66 kg ! Berat giler.Memang kalau ikut BMI,cha normal. Tapi cha x nak terlalu selesa sebab cha x pernah lagi cecah sampai 66kg. Ini memang pecah rekod. I need to diet! No more nasi! Saya x nak obesiti!






I think , i need to buy a diary. Senang nak luahkan perasaan kat diary :) kat sini bahaya!  Mulut manusia memang macam-macam. Conclusion nye, sy x suka org mempersoalkan ape yang saya lakukan untuk kebaikan saya! I know what i'm doing now. 






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...