Thursday, March 3, 2011


mood cha sgt-sgt la spoil mlm ni
buka-buka FB je terus meletus segala perasaan.
heloo awk
jgn sesuka hati panggil saya perempuan!
parents saya bagi saya nama yg ada makna untuk dipanggil
bukan sesuka hati panggil saya perempuan
awk silap la, jgn ingt awk dah delete sy dr FB
awak nak kutuk2 saya , saya x boleh baca.
kuasa ALLAH mana kita tahu
dan akhirnye malam ni dah terbongkar segala ape yg awk tulis kat FB.

you know what!
I'M HURTS

jangan nak libatkan adik saya dalam situasi ni..
u hates me, am i care?
no way!
Your life, ur way !! so dont eva-eva make my life became more stressful..
i'm just pity of you..
haha but now no such :)
saya ade perasaan jugak..
jgn ingat saya je kena jaga perasaan awk je..
past is past..
u already throw me away ..
and i will not come back to you..

no way!


hope u hepi and plis jangan libatkan org lain dalam mslh yg awk cetuskan..
 plis!


pst: sesungguhnya saya manusia yang mempunyai perasaan. saya bertahan dan bertahan untuk hadapi semua ni. plis respect me. saya x pernah ganggu hidup awk.





1 comment:

Anonymous said...

btuil2...huhuhuhuh
(^____^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...