Thursday, February 3, 2011

Feb *1

hie :)
dlm kebelakangan ini aku just asyik post entry yg berkisah cinta rite?
ini bukan bermaksud aku tgh angau or ape-ape..
just seronok baca this things n share all things utk korg..
rite now!
ape yg telah berlaku dalam tahun 2010,
membuatkan aku sedar
ya,
cinta itu sesuatu yang indah NAMUN ia menyakitkan..
so no more cinta dalam kamus hidup aku mulai 2011..
SINGLE MAKE EASIER..

mahu habiskan pengajian diploma.
mahu lebih fokus,
mahu lebih rajin,
mahu menjadi manusia yang berguna dalam masyarakat (insyallah)
cita-cita yang tinggi membuatkan aku sedar skrg!
meningkat ke alam dewasa bukan lah sesuatu yang mudah..
banyak halangan yang harus ditempuh,
termasuklah halangan daripada perasaan diri sendiri, keadaan sekeliling,
dan bla bla bla..
LIFE IS NOT EASIER AS WE THOUGHT!
sesungguhnya aku sangat-sangat bersyukur dikurniakan dengan family yang memahami dan kawan-kawan yang sporting ( hope so)

* misi skrg kurangkan on9 FB.(yes, saya sudah kemaruk dgn FB ) 
*siapkan report praktikal
* more girly! hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...